Politica integrat─â calitate-mediu

Declara┼úia Directorului General al S.C. IA┼×ITEX S.A.
cu privire la politica integrat─â calitate – mediu

Politica referitoare la calitate ┼či mediu ┼či angajamentul organiza┼úiei noastre are in vedere satisfacerea cerin┼úelor explicite ┼či implicite ale clien┼úilor, precum ┼či a cerin┼úelor legale ┼či de reglementare.
Materializarea acestui angajament este realizat─â prin implementarea, men┼úinerea ┼či imbun─ât─â┼úirea unui sistem de management integrat calitate-mediu, in conformitate cu cerin┼úele standardelor SR EN ISO 9001-2008 ┼či SR EN ISO 14001-2005 ┼či respectarea reglement─ârilor din procedurile specifice emise.
Principalele coordonate ale politicii organizaţiei noastre, referitoare la calitate si mediu, sunt:

  • Livrarea c─âtre clien┼úii no┼čtri a produselor f─âr─â defecte, la termenele stabilite;
  • Promovarea rela┼úiilor de parteneriat cu furnizorii no┼čtri, in vederea ob┼úinerii satisfac┼úiei clientilor ┼či a celorlalte p─âr┼úi interesate;
  • Respectarea cu stricte┼úe a legisla┼úiei ┼či a reglement─ârilor referitoare la calitate ┼či mediu;
  • Prevenirea polu─ârii prin identificarea, monitorizarea, analiza aspectelor de mediu precum ┼či tinerea sub control al impactului acestora asupra mediului;
  • Satisfacerea necesit─â┼úilor pie┼úei pe baza unui eco-management performant, bazat pe integrarea deciziilor economice ┼či a celor referitoare la mediu intr-un proces unic;
  • Evitarea, minimizarea ┼či solutionarea incidentelor de mediu;
  • Adoptarea cu prioritate a tehnologiilor curate;
  • Conservarea ┼či dezvoltarea bazei de materii prime ┼či energie ┼či utilizarea durabil─â a resurselor regenerabile;
  • Reducerea cantit─âtilor de de┼čeuri ┼či gospod─ârirea acestora conform reglement─ârilor legale cu accent pe reciclarea acestora;
  • Imbun─ât─â┼úirea continu─â a performan┼úei de mediu in acord cu noile cerin┼úe ale clien┼úilor, autorit─â┼úilor ┼či opiniei publice;
  • Recertificarea sistemului de management integrat de c─âtre un organism ter┼ú─â parte din cadrul sistemului na┼úional de evaluare a conformit┼ú─âii ┼či apoi men┼úinerea acestei certific─âri;
  • Motivarea personalului pentru imbun─ât─â┼úirea continu─â a eficacit─â┼úii sistemului de management integrat.

Eficacitatea obiectivelor strategice, inclusiv a m─âsurilor concrete specifice, a implement─ârii ┼či men┼úinerii lor, este urm─ârit─â periodic in cadrul analizelor de management ┼či atunci cand este cazul, sunt stabilite ┼či puse in aplicare ac┼úiunile corective necesare.
Imi asum intreaga r─âspundere pentru alocarea resurselor ┼či pentru func┼úionarea sistemului de management integrat ┼či imbun─ât─â┼úirea continu─â a eficacit─â┼úii acestuia, cat ┼či pentru reducerea ┼či prevenirea polu─ârii mediului. Reprezentantul managementului pentru sistemul de management integrat ┼či Consiliul Sistemului de Management au responsabilitatea ┼či autoritatea implement─ârii ┼či men┼úinerii politicii referitoare la calitate ┼či mediu.
Participarea la implementarea ┼či men┼úinerea sistemului de management integrat este sarcin─â de serviciu a fiec─ârui salariat. R─âspunderea pentru calitate ┼či pentru protec┼úia mediului nu este a unui compartiment distinct, este a tuturor ┼či a fiec─ârui angajat in parte.
Nu se accept─â abateri fa┼ú─â de politica referitoare la calitate ┼či mediu sau irosirea de resurse in nici un sector sau activitate a organiza┼úiei.

Director General,
ing. Nicolae-Mihail LAZAROAE